Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u BiH („u daljem tekstu Zakon“). Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira provjeri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocjepani dijelovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Online prodavac će o daljem postupku obavjestiti kupca u najkraćem mogućem roku.
Postupak reklamacije se provodi na sljedeći način:
1. Popunjava se online obrazac Zahtjev za online reklamaciju
2. O reklamaciji obavještavate korisničku službu na email podrska@wowshopping.ba ili na broj telefona +387 33 841 142
3. Spakovati artikal koji vraćate. Zajedno sa popunjenim reklamacijskim listim i fiskalnim računom šaljete na adresu:
Optimizers Group d.o.o. Sarajevo
Prodajna jedinica WOW Multibrand Store BH Sarajevo
Put života 16 Prizemlje, 71000 Sarajevo
4. Kada pošiljka stigne na adresu prodavca kupac će biti obaviješten. Reklamacija će biti riješena u roku od 7 radnih dana od dana prijeme pošiljke. Kupac će biti obavješten o ishodu reklamacije isti dan kada se donese rješenje.
Više detalja o postupku pokretanja postupka reklamacije, reklamacijski list sa uputstvom i potrebnim koracima nalazi se ovdje.