Poštovani kupci,
Posjetom ili kupovinom u Online prodavnici https://wowshopping.ba/ (u daljem tekstu: “Online Prodavnica”) prihvatate Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu „Opšti uslovi“) koji su navedeni. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa sljedećim pravilima koja će se primjenjivati tokom Vaše online kupovine.
Sadržaj Opštih uslova:
1. Predmet i subjekti Opštih uslova
2. Cijene i proizvod
3. Način naručivanja
4. Način dostave
5. Načini plaćanja
6. Pravo reklamacije
7. Pravo na odustajanje od ugovora zaključenog na daljinu
8. Zaštita privatnosti
9. Intelektualna svojina
10. Opisi i slike proizvoda
11. Promjena (ažuriranje) podataka na Online prodavnici
Predmet i subjekti Opštih uslova
Opšti uslovi definišu način rada i funkcionisanja Online prodavnice https://wowshopping.ba/ (u daljem tekstu “Prodavnica”) koji obuhvata postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe koja se na njoj prodaje. Prodavac robe koja se naručuje i plaća putem pouzeća ili online je Optimizers Group d.o.o. Sarajevo, Put života 16 Prizemlje, (u daljem tekstu: „Online prodavac“). Kupac robe je posjetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, pošalje narudžbinu, pa artikal plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave) ili putem neke od platnih kartica direktno na stranici.
Cijene i proizvod
Kupac je u mogućnosti kupiti sve proizvode koji se nalaze u Online trgovini. Cijene su iskazane sa uključenim porezom na dodatu vrijednost (PDV-om) u lokalnoj valuti konvertibilnim markama (BAM). Proizvodi u svemu odgovaraju pratećim deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“)
Način naručivanja
Kupac proizvode koje želi kupiti ubacuje u korpu i potvrđuje porudžbinu. Nakon povrde o porudžbini, istu nije moguće otkazati (osim u slučajevima predviđenim zakonom). Ukoliko se desi da Online prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode o tome će obavijestiti Kupca (e-mail ili telefonski). U skladu sa dogovorom sa Kupcem isporučit će one proizvode koji su raspoloživi.
Način dostave
Roba se dostavlja za područje Bosne i Hercegovine putem kurirske službe JP BH Pošta. Isporuka je u roku od 5 radnih dana. Rok ispruke, ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je prodavac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika može biti i duži od navedenog. Cijena dostave je 10,00KM.
Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda. Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova. Naručeni proizvodi od prodavca dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da robu nosi do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.
Načini plaćanja
Odabir načina plaćanja vrši Kupac, a moguće je izabrati imeđu:
1. Plaćanje pouzećem (plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke). Ukoliko ste odabrali način plaćanja pouzećem, plaćanje je u tom slučaju moguće isključivo gotovinom, prilikom preuzimanja pošiljke dostavljene putem kurirske službe JP BH Pošta.
2. Bankovnim karticama (plaćanje prije isporuke) Mastercard, Maestro, Visa. Kupac odabir vrši prilikom slanja elektonske narudžbe.
Nakon odabira načina plaćanja i slanja elektronske narudžbe Prodavcu, bankovna kartica Kupca će unaprijed biti autorizirana. Stvarno zaduživanje bankovne kartice vrši se po potvrdi narudžbe, odnosno sklapanju Ugovora o kupoprodaji u skladu s odredbama Općih uvjeta poslovanja.
Pravo reklamacije
Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u BiH („u daljem tekstu Zakon“). Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira provjeri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocjepani dijelovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Online prodavac će o daljem postupku obavjestiti kupca u najkraćem mogućem roku.
Postupak reklamacije se provodi na sljedeći način:
1. Popunjava se online obrazac Zahtjev za online reklamaciju
2. O reklamaciji obavještavate korisničku službu na email podrska@wowshopping.ba ili na broj telefona +387 33 841 142
3. Spakovati artikal koji vraćate. Zajedno sa popunjenim Zahtjevom za online reklamaciju i fiskalnim računom šaljete na adresu WOW Multibrand Store, Put života 16 Prizemlje, 71000 Sarajevo.
4. Kada pošiljka stigne na adresu prodavca kupac će biti obavješten. Reklamacija će biti riješena u roku od 7 radnih dana od dana prijeme pošiljke. Kupac će biti obavješten o ishodu reklamacije isti dan kada se donese rješenje.
Više detalja o postupku pokretanja postupka reklamacije, Zahtjev za online reklamaciju sa uputstvom i potrebnim koracima nalazi se ovdje.
Pravo na odustajanje od ugovora zaključenog na daljinu
Zbog specifičnosti online trgovanja a u skladu sa Zakonom za svaku kupovinu putem interneta kupac koji se u smislu Zakona smatra potrošačem ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 15 dana od dana preuzimanja robe, odnosno odustanak od kupovine. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorištenom stanju i u originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalan račun. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posljedica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.
Koraci za odustanak od kupovine su sljedeći:
1. Kontaktirati korisničku službu na email: podrska@wowshopping.ba ili na broj telefona +387 33 841 142
2. Popuniti Obrazac Odustanak od ugovora o kupoprodaji na daljinu koje se moze preuzeti ovdje.
3. Popunjen obrazac spakovati zajedno sa artiklom i fisklanim računom te poslati na adresu WOW Multibrand Store, Put života 16, Prizemlje, 71000 Sarajevo
4. Ukoliko se utvrdi, po prijemu proizvoda, da je isti ispravan i neoštećen iznos koji je kupac za njeg platio bice vraćen najkasnije 15 dana od prijema proizvoda na žiro račun koji je kupac naveo u Obrazacu Odustanak od ugovora o kupoprodaji na daljinu.
U slučaju da je proizvod vraćen oštećen ili u nesipravnom stanju kupac će se smatrati isključivo odgovornim i trgovac će odbiti vraćanje novca. Takav prizvod će biti vraćen kupcu o njegovom trošku.
Troškove transporta prilikom jednostranog raskida ugovora snosi kupac. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda. Po isteku roka od 15 dana, proizvod se više ne može vratiti. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorištenom stanju i u originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun.
Ugovor o kupoprodaji na daljinu možete preuzeti ovdje.
Ukoliko po prijemu pošiljke i otvaranju paketa kupac utvrdi da isporučena roba ne odgovara naručenoj potrebno je kontaktirati korisničku službu putem e-mail podrska@wowshopping.ba ili na broj telefona +387 33 841 142, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.
Nije moguće vratiti sporne proizvode bez kontakta sa korisničkom službom. Također, nije moguće bez kontakta sa korisničkom službom proizvod zamjeniti u našem maloprodajnom objektu.
Poručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko je nošen, odnosno prilikom povrata robe obavezno je vratiti isti u ispravnom i nekorištenom stanju, kao i u originalnom, neoštećenom pakovanju. Rok za vraćanje artikla je 15 dana od trenutka prijema proizvoda. Troškove vraćanja snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko kupac utvrdi da artikal nije odgovarajući, potrebno je da popuni obrazac Odustanak od ugovora na daljinu koji se nalazi na stranici i kontaktira online prodavca na broj telefona: +387 33 841 142 .
Zaštita privatnosti
Optimizers Group d.o.o. Sarajevo prikuplja, čuva i obrađuje podatke koji su potrebni radi neometanog rada Online prodavnice, kao i zbog profesionalnih odnosa između Optimizers Group d.o.o. Sarajevo i korisnika, te korisnika međusobno.
Prikupljamo nekoliko vrsta podataka o korisniku:
1. Lični podaci (ime, prezime, adresa e-pošte, broj telefona, datum rođenja, spol)
2. Korisničke postavke (postavke notifikacija, jezik)
3. Podaci anketa
Svako prikupljanje podataka izvršeno je isključivo uz saglasnost i pristanak naših korisnika i služi isključivo da bi naši korisnici mogli koristiti opcije Online prodavnice. Lični podaci naših korisnika pohranjuju se uvijek i isključivo na dobrovoljnoj osnovi. To znači, samo onda kada nam naši korisnici prilikom registracije ustupe svoje lične podatke. Način ustupanja tih podataka podrazumijeva da svaki korisnik sam, dobrovoljno unese podatke o sebi prilikom registracije. Tokom izvršavanja naših ugovornih i zakonskih obaveza vaši lični podaci dostupni su samo našim djelatnicima. Vaše lične podatke možemo obrađivati kako bismo vas obavijestili o našim uslugama i ponudama koje mogu biti zanimljive vama ili vašem poslu.
Naša web stranica prihvaća upotrebu „kolačića“. To su alati koji se koriste za prikupljanje i analizu informacija potrebnih za funkcionalnost naše web stranice. Ukoliko korisnik želi izbrisati osobne podatke prikupljene tokom registracije može to uraditi slanjem zahtjeva na e-mail adresu: podrska@wowshopping.ba
Intelektualna svojina
Svi sadržaji prikazani na stranici kao što su fotografije, dizajnerski elementi, tekstovi, logotipi, softver i sl. su vlasništvo Optimizers Group d.o.o. Sarajevo i bez naše prethodne saglasnosti ne mogu se koristiti.
Opisi i slike proizvoda
Prodavac će se maksimalno truditi i nastojat će da fotografije i opisi proizvoda što vjerodostojnije prikazuju proizvod,međutim ne može garantovati da su svi navedeni podaci 100% tačni i bez grešaka. Ako se desi da proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka navedenim na Internet prodavnici, tj. na deklaraciji kupac ga može vratiti po proceduri kao kod odustajanja od kupovine. Proizvod se mora vratiti prodavcu u nekorištenom stanju, sa pratećom dokumentacijom, deklaracijama i fiskalnim računom, a prodavac će novac vratiti kupcu na žiro račun naveden u Izjavi o odustanku od ugovora o kupoprodaji.
Promjena (ažuriranje) podataka na Online prodavnici
Ažuriranje podataka na Online prodavnici radi se najmanje jednom u 24h sata pa samim tim i stanje lagera. Iz tog razloga može se dogoditi da poručite proizvod koji je u međuvremenu rasprodat. Ukoliko dođe d o toga bićete blagovremeno obavješteni.
Prodavnica zadržava pravo da može u svako vrijeme, bez prethodne najave, promjeni podatke prikazane na bilo kojem dijelu internet stranice. U slučaju tehničkih problema ili tokom redovnog održavanja internet stranice može kraći ili duži period biti nedostupna, pri čemu ćemo se truditi da svi korisnici budu blagovremeno obavješteni.